A customer will be allowed to return the product/s purchased from www.gant.com.kw website through multiple options as explained below if it meets the criteria of;
a) Return order processed within 15 days of the delivery date
b) Only 1 return allowed per order
PICK UP FROM HOME
Customer will be allowed to return the product by choosing “Pick up from home” option.
Customer will require to log in to his account on the website and select the order to choose the product he wishes to return. Pick up from home option can be selected for shipping mode before completing the return order An email will be sent to the customer confirming the return of the product. If the order was paid by card, The amount will be refunded back to the same card used to place the order. If the order is paid by Cash on delivery method, the amount will be refunded as an E-wallet credit in the customer Gant account and can be used in any future purchase with no expiry date. Please note that the shipping fee will not be refunded as per the return policy of this website.
الإرجاع
يسمح للعميل بإرجاع المنتج/المنتجات المشتراه من موقع جانت عن طريق خيارات متعددة كما هو موضح ادناه طبقا للشروط و الأحكام
أ) يتم إرجاع الطلب خلال 15 يوماً من تاريخ الاستلام
ب) يُسمح بعمل طلب إرجاع واحد فقط لكل طلب
استلام المنتج من المنزل
يسمح للعميل بإعادة المنتج عن طريق اختيار "الاستلام من المنزل".
يجب على العميل تسجيل الدخول إلى حسابه على الموقع الإلكتروني واختيار الطلب الذي يحتوي علي المنتج المراد إرجاعه. يمكن اختيار موقع الاستلام قبل استكمال طلب الإرجاع.
سيتم إرسال بريد إلكتروني إلى العميل لتأكيد إرجاع المنتج. إذا تم دفع تكلفة الطلب عن طريق البطاقة ، سيتم إعادة المبلغ إلى نفس البطاقة التي تم استخدامها في عمل الطلب. إذا تم دفع الطلب عن طريق الدفع نقدًا عند الاستلام، فسيتم رد المبلغ كرصيد في المحفظة الإلكترونية في حساب جانت الخاص بالعميل ويمكن استخدامه في أي عملية شراء مستقبلية بدون تاريخ انتهاء لصلاحية الرصيد. يرجى ملاحظة أنه لن يتم رد رسوم الشحن وفقًا لسياسة الإرجاع الخاصة بهذا الموقع.